kariera

Analityk sprzedaży zagranicznej

Miejsce pracy: Zamienie

Zakres obowiązków:

Twoje zadania:

  1. Wsparcie zespołu handlowego w zakresie analityki realizacji planów sprzedażowych eksportowych.
  2. Bieżąca analiza i raportowanie kluczowych wskaźników sprzedażowych.
  3. Przygotowywanie prezentacji i raportów wspierających podejmowanie decyzji biznesowych.
  4. Analiza dostarczanych danych, przygotowywanie komentarzy oraz wyciąganie wniosków.
  5. Analiza rynku, trendów, a także działań konkurencji.
  6. Ciągły rozwój i poprawa funkcjonalności systemów i projektów IT na potrzeby działu eksportu (zbieranie oczekiwań i wymagań, rozwiązywanie ewentualnych problemów).
  7. Bliska współpraca z Działem Sprzedaży, Zakupów i IT.
  8. Praca z wieloma systemami wewnętrznymi.

Wymagania:

Nasze wymagania:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z analizą danych oraz tworzeniem rekomendacji biznesowych.
  2. Mile widziane doświadczenie w pracy z działami produktowymi i sprzedażowymi.
  3. Umiejętność analizy danych, formułowania wniosków i zdolność przekazania ich w zwięzłej, zrozumiałej dla biznesu formie.
  4. Bardzo dobra znajomość PowerPoint i Excel - warunek konieczny.
  5. Mile widziana znajomość QuickSense.
  6. Biegła znajomość języka angielskiego.
  7. Zdolności do poszukiwania nowych rozwiązań i segmentów rynkowych.

Oferujemy:

Oferujemy:

  1. Dowolną formę zatrudnienia.
  2. Zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży.
  3. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia umiejętności.
  4. Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport.
  5. Dostęp do siłowni, sali do squasha dla ceniących aktywność fizyczną, biblioteki pracowniczej, a także profesjonalnie wyposażonego klubu muzycznego - wszystko dostępne na terenie firmy.

Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ na dole ogłoszenia.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Kariera

Proces rekrutacji

01

Zaaplikuj

jeśli chcesz być częścią naszego zespołu, wyślij nam swoje CV

02

Poczekaj na nasz znak

dostajemy CV od wielu kandydatów, a chcemy ze wszystkimi aplikacjami się zapoznać. Dlatego odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów, z którymi będziemy chcieli lepiej się poznać

03

Poznajmy się

na pierwszym spotkaniu przekonaj dział HR, że właśnie na Ciebie czekał

04

Spotkanie z przełożonym

jesteś prawie na mecie, teraz tylko pokaż swoje kompetencje zawodowe osobie, która wkrótce może stać się Twoim przełożonym

05

Ostatnia prosta

po spotkaniach wewnętrznych wybierzemy najlepszego kandydata i z pewnością damy Ci znać bez względu na wynik rekrutacji

06

Jesteś na pokładzie

czas zacząć przygodę w Action