kariera

Asystent/ka w dziale zakupów

Miejsce pracy: Zamienie

Zakres obowiązków:

Twoje zadania to:

  • Tworzenie zestawień, raportów i analiz na potrzeby działu zakupów
  • Prowadzenie bieżącej dokumentacji zakupowej
  • Dbanie o porządek w bazach danych i systemach zakupowych
  • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Koordynacja spotkań i organizacja wyjazdów służbowych
  • Wsparcie administracyjne działu zakupów
  • Przygotowanie zapytań ofertowych i zamówień

Wymagania:

  • Minimum 1rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość programu Excel i pracy z dużymi ilościami danych
  • Dokładność, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju umiejętności na tym stanowisku

 

Oferujemy:

Dla Ciebie mamy:

  1. Pracę, w której naprawdę ma się wpływ - nie tylko na budżet, ale i na jakość kawy w kuchni (bo można głosować w ankietach!)
  2. Zgrany zespół, który potrafi zarówno cisnąć terminy, jak i pizzę po godzinach
  3. Możliwość rozwoju - pionowo, poziomo, a czasem nawet po skosie

 

A do tego dbamy o Twoje zadowolenie i komfort pracy oferując:

  1. Siłownia i Kort do Squasha: bezpłatny dostęp do siłowni i kortu do squasha na terenie firmy
  2. Parking:Przestronny parking dla aut i rowerów.
  3. Nagrody za Polecenia Pracownicze:Wynagradzamy Cię za rekomendację nowych pracowników
  4. Prywatna Opieka Medyczna i Ubezpieczenie na Życie: Dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo
  5. Karta MultiSport:Dostęp do wielu obiektów sportowych.
  6. Wydarzenia Integracyjne: Organizujemy imprezy i spotkania, które sprzyjają integracji zespołu

Chcesz się rozwijać? Zgłoś się - może właśnie Ty jesteś brakującym puzzlem w naszym zespole!

Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ na dole ogłoszenia.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Kariera

Proces rekrutacji

01

Zaaplikuj

jeśli chcesz być częścią naszego zespołu, wyślij nam swoje CV

02

Poczekaj na nasz znak

dostajemy CV od wielu kandydatów, a chcemy ze wszystkimi aplikacjami się zapoznać. Dlatego odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów, z którymi będziemy chcieli lepiej się poznać

03

Poznajmy się

na pierwszym spotkaniu przekonaj dział HR, że właśnie na Ciebie czekał

04

Spotkanie z przełożonym

jesteś prawie na mecie, teraz tylko pokaż swoje kompetencje zawodowe osobie, która wkrótce może stać się Twoim przełożonym

05

Ostatnia prosta

po spotkaniach wewnętrznych wybierzemy najlepszego kandydata i z pewnością damy Ci znać bez względu na wynik rekrutacji

06

Jesteś na pokładzie

czas zacząć przygodę w Action