#
Jesteś na stronie głównej # #

  • Warunki rejestracji:

    Warunkiem rejestracji jest prowadzenie działalności gospodarczej.

    Firma ACTION prowadzi sprzedaż hurtową. Towary sprzedawane przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.

    W celu podjęcia współpracy z ACTION należy wypełnić formularz rejestracji.

    Komplet aktualnych kopii dokumentów firmy przesłać na adres e-mail rejestracja@action.pl, bądź też złożyć je osobiście w siedzibie firmy ACTION S.A. w restrukturyzacji przy ul. Dawidowskiej 10 w Zamieniu, 05-500 Piaseczno.


    Wymagane kopie dokumentów:

    • decyzja o nadaniu numeru NIP
    • decyzja o nadaniu numeru REGON

    Bardzo prosimy o podanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-maila celem weryfikacji przesłanych danych. Potwierdzenie rejestracji, numer ID, hasło i login do i-serwisu otrzymacie Państwo droga e-mail.


    I-SERWIS

    Klienci posiadający rejestracje w ACTION bez nadanego dostępu do i-serwisu, powinni w tym celu wypełnić formularz rejestracji.

    Po dokonaniu weryfikacji danych i wprowadzeniu do systemu zostanie automatycznie włączony dostęp do i-serwisu o czym Państwo zostaną poinformowani mailowo.

    Zaakceptowanie Regulaminu iSerwis w trakcie pierwszego logowania jest równoznaczne z zawarciem umowy na odległość w postaci elektronicznej. Prosimy o zapoznanie z zapisami Regulaminu.

    Jeżeli osoba dokonująca pierwszego logowania do systemu i akceptująca Regulamin nie figuruje w wypisie z KRS jako osoba upoważniona do zawierania umów, należy przesłać kserokopię dokumentu pełnomocnictwa na adres:

    ACTION S.A. w restrukturyzacji
    ul. Dawidowska 10
    Zamienie, 05-500 Piaseczno
    z dopiskiem: "i-serwis"

    lub skan na adres rejestracja@action.pl

    Procedura logowania się do systemu:

    Po otrzymaniu hasła i loginu należy:

    • skopiować login i hasło wklejając w odpowiednie miejsca
    • zmienić hasło rejestracyjne na własne docelowe (hasło jest szyfrowane jednostronnie bez możliwości odzyskania).

    Wszelkie inne problemy z logowania się do i-serwisu należy zgłaszać na adres: i-serwis@action.pl


  • Usługa za pobraniem polega na opłaceniu w formie gotówkowej należności za zakupiony u dystrybutora towar bezpośrednio u spedytora w momencie odbioru przesyłki. Za pobraniem mogą być realizowane zamówienia do wartości brutto 10 000 PLN i taka może być też maksymalna wartość pojedynczej przesyłki za pobraniem. Koszt netto usługi „za pobraniem” wynosi 0,5% wartości zamówienia nie mniej jednak niż 5 PLN netto. Koszt ten jest doliczany bezpośrednio do bieżącej faktury. Brak odbioru towaru spowoduje zablokowanie tej usługi na przyszłe zamówienia.

    W razie pytań, prosimy o kontakt z Działem Finansowym: finanse@action.pl

  • 1. Minimalne wymagania dla nowych klientów, jakie muszą zostać spełnione w celu uzyskania kredytu kupieckiego w ACTION S.A.:

    • Minimalny okres istnienia firmy na rynku to 6 miesięcy
    • Konieczność co najmniej trzykrotnego nabycia przez klienta towaru w ciągu ostatnich 6-ciu miesięcy w sumie na kwotę 5 000 PLN netto i brak niekorzystnych doświadczeń płatniczych*
    • Nowi klienci o ugruntowanej sytuacji rynkowej i finansowej traktowani są indywidualnie i po pozytywnej ocenie ryzyka mogą otrzymać kredyt zaraz po spełnieniu warunków zawartych w poprzednim punkcie

    * ACTION S.A. zastrzega sobie prawo do okresowych zmian wartości minimalnych zakupów niezbędnych do nadania limitu kredytowego.


    2. Procedura kredytowa:

    • Złożenie wniosku o nadanie limitu kredytowego za pomocą platformy I-SERWIS wraz z niezbędnymi określonymi przez ACTION S.A. dokumentami
    • Ocena ryzyka oraz decyzja kredytowa
    • Złożenie zabezpieczeń:
      • standardowe zabezpieczenie stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową
      • dla limitów do 50 000 PLN nie przyjmujemy zabezpieczeń, chyba iż pozyskane informacje wskażą na konieczność przyjęcia zabezpieczenia.
    • Otwarcie linii kredytowej


    3. Firma ACTION S.A. zastrzega sobie prawo do aktualizacji nadanych warunków kredytowych w każdym czasie, jeżeli w opinii ACTION S.A. lub podmiotu trzeciego oceniającego ryzyko na rzecz ACTION S.A. wystąpiły przesłanki do dokonania takiej zmiany.

    POBIERZ WNIOSEK O NADANIE LIMITU

    W razie pytań, prosimy o kontakt z Działem Finansowym: finanse@action.pl

  • Szanowni Państwo!

    Informujemy że zamówienia złożone u handlowca przed godz. 17:00 lub wysłane przez I-serwis w opcji „Kup samodzielnie” do godziny 18:00 (każdego dnia roboczego) zostaną nadane jeszcze tego samego dnia. Zgodnie z umowami zawartymi ze spedytorami przesyłka powinna zostać doręczona następnego dnia roboczego po wysyłce z ACTION. Pozostałe zamówienia przyjęte do realizacji po godzinie 18.00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

    Wszystkie wysyłane przesyłki objęte są ubezpieczeniem do czasu odebrania go przez odbiorcę od spedytora. W przypadku niezgodności towaru lub fizycznego uszkodzenia przesyłki odbiorca zobowiązany jest do spisania protokołu niezgodności w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej oraz dostarczenia go do firmy ACTION w ciągu 24 godzin od daty dostawy. ACTION nie gwarantuje terminowego dostarczenia towaru przez spedytora.

    Koszty transportu naliczane będą według tabeli opłat logistycznych ACTION (poniżej).
    Tabela zaktualizowana w dniu 1 sierpnia 2018 r.

    RODZAJ OPŁATY RODZAJ WYSYŁKI
    Wysyłka do siedziby klienta Wysyłka na adres klienta końcowego
    Transportowa

    15,90 zł netto
    Uwaga: koszt wysyłki spada do 9,90 zł netto po przekroczeniu przez Klienta progu zakupów 200 tys. zł netto w danym miesiącu

    * faktura, w której produkty Activejet, ACTIS, Tuckano i SAM CLEAR przekraczają wartość 700 zł netto jest zwolniona z opłaty transportowej. Wyjątek ten ma zastosowanie tylko dla wysyłek do siedziby klienta.

    15,90 zł netto
    Wielkogabarytowa brak (zryczałtowana opłata wliczona w cenę produktu)
    Wysyłka przez WebService 15,90 zł netto
    Wysyłka na sobotę 25 zł netto za fakturę -
    Opłata pobranie 0,5% wartości zamówienia, nie mniej niż 5 zł netto

    Szczegółowe zasady naliczania kosztów transportu:

    Produkty gabarytowe

    W przypadku produktów oznaczonych w systemie jako wielki gabaryt nie jest pobierana dodatkowa opłata. Zryczałtowana opłata jest już wliczona w cenę produktu i na fakturze nie będzie widoczna dodatkowa pozycja dotycząca przesyłki produktów wielkogabarytowych.

    Jeżeli na zamówieniu znajduje się choć jeden produkt niegabarytowy, to dodatkowo zostanie doliczona opłata transportowa 15,90 zł netto.

    Nie jest możliwe wysłanie przesyłki wielkogabarytowej na sobotę.

    Pozostałe przesyłki (paczki)

    Koszt wysyłki pojedynczego zamówienia wynosi 15,90 PLN netto.

    Faktura, na której produkty Activejet, ACTIS, Tuckano i SAM CLEAR przekraczają wartość 700 zł netto jest zwolniona z opłaty transportowej. Zwolnienie z opłaty nie dotyczy zamówień i wysyłek na adres klienta końcowego.

    Wszystkie zamówienia wysłane do realizacji do godziny 18:00 zostaną nadane tego samego dnia roboczego. Zamówienia skierowane do realizacji po tej godzinie zostaną przesunięte na następny dzień roboczy.

    Wysyłka na sobotę

    W przypadku zamówień towaru z dyspozycją dostawy na sobotę do bieżącej faktury doliczona zostanie opłata za wysyłkę na sobotę w wysokości 25 PLN netto. Koszt ten nie sumuje się z opłatą transportową za wysyłkę na pojedynczy adres wysyłkowy.

    Wysyłki są realizowane wyłącznie do miejscowości gwarantowanych przez przewoźnika. Ponadto nie jest możliwe zlecenie przesyłki na sobotę na adres klienta końcowego.

    Opłata „za pobraniem”

    Klienci nie posiadający limitu kredytowego ponoszą dodatkową opłatę „za pobraniem”. Istnieje także możliwość uruchomienia dla Państwa „usługi za pobraniem dla Klienta ostatecznego”. Usługa ta dostępna będzie po odesłaniu podpisanej przez Państwa umowy (umowa dostępna na stronie i-serwis). Koszt netto usługi „za pobraniem” wynosi 0,5% wartości zamówienia nie mniej jednak niż 5 PLN netto. Koszt ten jest doliczany bezpośrednio do bieżącej faktury.

    Opłaty za usługi informatyczne:

    XML

    Opłata rejestracyjna 500 PLN netto, dodatkowa opłata abonamentowa 100 PLN netto miesięcznie.

    Zwolnienie z opłaty za podłączenie: obrót 15 000 PLN netto za ostatnie 3 miesiące lub obrót 10 000 PLN netto za ostatni miesiąc.

    Zwolnienie z opłaty abonamentowej: obrót 15 000 PLN netto za ostatnie 3 miesiące lub 5 000 PLN netto za ostatni miesiąc.

    Web Serwis

    Opłata rejestracyjna 2 000 PLN netto, dodatkowa opłata abonamentowa 200 PLN netto miesięcznie.
    Zwolnienie z opłaty za podłączenie: obrót 150 000 PLN netto za ostatnie 3 miesiące lub obrót 100 000 PLN netto za ostatni miesiąc.

    Zwolnienie z opłaty abonamentowej: obrót 150 000 PLN netto za ostatnie 3 miesiące lub obrót 50 000 PLN netto za ostatni miesiąc.

    Indywidualny znak wodny

    Opłata abonamentowa za nakładanie indywidualnego znaku wodnego do zdjęć pobieranych z ACTION: 200 PLN netto miesięcznie.

  • BitStore jest projektem, który powstał w odpowiedzi na częste pytania ze strony klientów o sklep internetowy, który byłby zintegrowany z systemem ACTION S.A. i prosty w użyciu, zarówno od strony klienta końcowego, jak i menadżera sklepu. Wspólnie z naszymi klientami, rozwijamy i dostosowujemy BitStore do bieżących wymagań rynku.

    Możliwości sklepu:

    • Automatyczna i natychmiastowa integracja z systemem informatycznych ACTION
    • Pełne portfolio produktów dostępnych w ofercie dystrybucyjnej ACTION w sklepie Klienta wraz z automatyczną aktualizacją
    • Zarządzanie cenami na kategorię, podkategorię, produkt
    • Zamawianie bez rejestracji
    • Wersja B2B (dostęp do oferty tylko po zalogowaniu)
    • Możliwość uruchomienia sklepu w dowolnej domenie wskazanej przez Klienta

    Interfejs:

    • Własne drzewo kategorii
    • Możliwość dodawania produktów własnych
    • Szybkie i inteligentne wyszukiwanie tekstowe
    • Porównywarka produktów
    • Łatwe dodawanie do koszyka (bez przeładowania strony)
    • Filtrowanie po producentach, dostępności i cenie

    Pełna optymalizacja sklepu internetowego pod kątem SEO:

    • oprogramowanie przyjazne dla wyszukiwarek internetowych
    • automatycznie tworzona mapa sklepu dla Google
    • zaawansowane ustawienia meta tagów dla produktów, kategorii i stron informacyjnych
    • przyjazne linki w sklepie internetowym
    • automatycznie generowane treści meta tagów dla produktów
    • automatycznie generowane treści meta tagów dla kategorii
    • Integracja z porównywarkami cen

    • Ceneo
    • Skąpiec
    • Nokaut

    Płatności
    Integracja z płatnościami elektronicznymi:

    • PayU
    • ecard
    • Przelewy24

    Klientów i przyszłych klientów zainteresowanych współpracą prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
    728 485 303 lub adresem email: i-partner@action.pl


#