kariera

Asystent/ka ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Zamienie

Zakres obowiązków:

Twoim głównym zadaniem będzie wprowadzanie pism/druków/umów/faktur do programu (OCR) Elektronicznego Obiegu Dokumentów.

Wymagania:

Od Ciebie wymagamy:

  • Dobrej organizacji pracy
  • Systematyczności i dokładności

Oraz

  • Min. podstawowej znajomości obsługi komputera

Oferujemy:

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę zlecenie (4-5 h dziennie w godzinach 9:00-17:00)
  • Pracę zdalną
  • Możliwość awansu w ramach spółki
  • Zapisania się do Benefitów współfinansowanych przez firmę ( Karta Multisport, Opeka Medyczna - Medicover)
  • Korzystania z Siłowni pracowniczej na terenie firmy

Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ na dole ogłoszenia.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Kariera

Proces rekrutacji

01

Zaaplikuj

jeśli chcesz być częścią naszego zespołu, wyślij nam swoje CV

02

Poczekaj na nasz znak

dostajemy CV od wielu kandydatów, a chcemy ze wszystkimi aplikacjami się zapoznać. Dlatego odezwiemy się tylko do wybranych kandydatów, z którymi będziemy chcieli lepiej się poznać

03

Poznajmy się

na pierwszym spotkaniu przekonaj dział HR, że właśnie na Ciebie czekał

04

Spotkanie z przełożonym

jesteś prawie na mecie, teraz tylko pokaż swoje kompetencje zawodowe osobie, która wkrótce może stać się Twoim przełożonym

05

Ostatnia prosta

po spotkaniach wewnętrznych wybierzemy najlepszego kandydata i z pewnością damy Ci znać bez względu na wynik rekrutacji

06

Jesteś na pokładzie

czas zacząć przygodę w Action

Nasze marki i projekty