Miejsce pracy: Zamienie
Zakres obowiązków:
- wystawianie aukcji na Allegro,
- optymalne przedstawianie ofert (formaty, oznaczenia, słowa klucze w nazwie),
- przygotowywanie opisów produktów,
- opieka nad aukcjami w oparciu o specjalistyczne narzędzia,
- weryfikacja poprawności wystawionych ofert
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w branży e-commerce na podobnym stanowisku,
- praktyczna wiedza z zakresu obsługi sklepów internetowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodyscyplina i bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- dwa piątki wolne w miesiącu- wydłużamy weekendy,
- zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności,
- prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- karta Multisport, siłownia na terenie firmy i sala do squasha;
Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ na dole ogłoszenia.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.