Miejsce pracy: Zamienie
Zakres obowiązków:
- Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej
- Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami
- Wprowadzanie danych do systemów firmowych
- Sporządzanie zestawień, ich analiza i raportowanie
- Dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji oraz jej prawidłowy obieg
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju umiejętności na tym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, lub w sprzedaży
- Znajomość MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Dwa piątki wolne w miesiącu - wydłużamy weekendy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet świadczeń pracowniczych: BenefitSystems, Opieka Medyczna
- Siłownia oraz sala do Squsha na terenie firmy
Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ na dole ogłoszenia.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.